Nieuwe cd -singel voor Jo Vally

''Ik wil je nooit meer kwijt" is de titel van de nieuwe cd-singel van Jo Vally . Jo scoorde afgelopen zomer een regelrechte hit met Si Si Si Kerida en meer dan ooit kunnen we stellen: Vallys back!.Ik wil je nooit meer kwijt kende de afgelopen weken alvast bijzonder veel bijval tijdens de kerst- en eindejaarsconcerten die de charmezanger deed. De zeer ingetogen song zou wel eens d singel kunnen zijn die menig Vlaming in de juiste stemming brengt nu kerst en eindejaar achter ons ligt en Valentijn weldra voor de deur staat. Ik wil je nooit meer is de voorbode van Jo's nieuwe album 'mijn vriendin" ,dat in het voorjaar van 2007 in de winkelrekken zal liggen!
Wedstrijd: Hoe noemt de vrouw van Jo Vally...Weet je het antwoord? Mail het dan naar wedstrijd@tv-id.be
en win één van de 10 singels "Ik wil je nooit meer kwijt".

No comments: