Laura Lynn maakt plannen voor 2007 bekend.

Schlagerkoningin Laura Lynn heeft zo pas haar muzikale plannen bekend gemaakt voor het nieuwe jaar. Op vrijdag 23 februari 2007 geeft Laura Lynn niet alleen het startschot voor haar ‘Betoverd’ tour, de zangeres zal die dag ook haar nieuwe single voorstellen aan de pers én het publiek. Laura Lynn: “Het klopt dat er nog één liedje uit mijn album ‘Voor Jou’ gaat komen. Welke single? Wel, haat gaat een speciaal nummer worden maar ik wil er nog niets over vertellen maar het zal de moeite zijn. Ondertussen zijn we al volop bezig aan het 3de album. In tegenstelling tot mijn twee vorige cd’s gaan we het nu anders aanpakken. Net voor de zomer mag je de eerste, nieuwe single verwachten. In september/oktober stel ik dan mijn 3de full-cd voor. Er komt – in tegenstelling tot de voorbije jaren – géén limited edition uit van het album, als extra hebben we iets anders bedacht maar daar kan ik voorlopig nog niet veel over vertellen” zegt Laura Lynn.

De ticketverkoop van de Laura Lynn ‘Betoverd’ tour draait ondertussen op kruissnelheid. Zo pas hebben de mensen van de Zuiderkroon laten weten dat er – wegens de grote vraag – nog een EXTRA VOORSTELLING komt van de ‘Betoverd’ show. Op donderdag 5 april 2007 (paasvakantie) kan je nog een keer in Antwerpen terecht voor Laura Lynn. De zangeres komt met haar spectaculaire show ook naar Hasselt, Oostende, Kortrijk, Wieze, Roeselare,…

1 comment:

Anonymous said...

Eigentlich n guter Post, nur kannst du im nächsten Post ein wenig ausführlicher schreiben? :)