Koen Wauters blijft bij VTM

De zanger en presentator Koen Wauters heeft vandaag een nieuw exclusiviteitscontract voor drie jaar bij de commerciƫle zender VTM ondertekend.
De Vlaamse Media Maatschappij (VMMa) is bijzonder verheugd over deze verdere samenwerking. "Koen Wauters is al jaren een van de sterspelers van VTM, maar ook een ploegspeler", zegt Peter Quaghebeur, directeur generaal van VMMa.

Wauters is ook tevreden over zijn contractverlenging. "Ik heb niet veel bedenktijd nodig gehad om mijn contract bij VTM te verlengen. Ik voel mij er nog steeds thuis. Ik krijg opnieuw de kans om mee te bouwen aan de toekomst van VTM."
Wauters begint binnen enkele dagen aan zijn tiende Dakkar-rally. Zijn avonturen zijn te volgen op tv in "Koen in Dakar". Nadien gaat hij, samen met zijn broer Kris, opnieuw op zoek naar Vlaams zangtalent in "Idool 2007".

No comments: